Veelgestelde vragen
Op deze pagina proberen wij antwoord te geven op de meest gestelde vragen van onze klanten, te weten:
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij versturen de bestelde orders via PostNL. Het komt in enkele gevallen voor dat de levering een dag later plaats vind door drukte bij PostNL.
Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?
Ja, u kunt een bestelling plaatsen vanuit het buitenland. Wij accepteren bestellingen uit de volgende landen:
|
|
|
Kan mijn bestelling ook worden afgeleverd in het buitenland?
Ja, een bestelling kan ook worden afgeleverd in het buitenland. Wij verzenden uitsluitend naar de volgende buitenlandse bestemmingen:
- Nederland € 6,50 en vanaf € 150,- GRATIS
- België altijd € 8,50
- Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zweden altijd € 18,50
- Australië, Canada, Nieuw-Zeeland en de Verenigde Staten altijd € 39,50
Bestellingen in België komen vaak nog wel op de gewenste datum aan. Alle andere landen duurt vaak echt ruim een week!
Kan ik alleen met een account bestellen?
Nee, u kunt ook bestellen zonder account. Een account heeft echter vele voordelen, zoals het sneller kunnen bestellen, het beheren van meerdere bezorgadressen, het inzien van uw order historie en het printen afdrukken en/of opslaan van digitale facturen.
Kan ik ook bestellen op factuur?
Bedrijven kunnen ook op factuur bestellen, neemt u voor meer mogelijkheden contact op met onze klantenservice.
Actiecodes, hoe kom ik hieraan?
Algemene actiecodes
De Slijterij aan Huis heeft geregeld acties welke op de Website, Nieuwsbrief en/of via Social Media worden aangekondigd. Tijdens dit soort acties krijgt u bijvoorbeeld 10% korting door het invullen van een actiecode. Dit soort actiecodes zijn voor een bepaalde periode geldig en kunt u meerdere malen gebruiken.
Persoonlijke actiecodes
De Slijterij aan Huis verstuurt ook persoonlijke actiecodes. Een persoonlijke actiecode geeft u een x_bedrag korting op uw bestelling. Deze actiecode is voor een bepaalde periode geldig en kunt u één keer gebruiken.
Actiecodes, hoe kan ik deze inwisselen?
Als u een actiecode heeft dan kunt u deze inwisselen bij het afrekenen in " Stap 1: Winkelmandje ". Afhankelijk van het soort actiecode geeft deze u een korting op uw totale orderbedrag. U kunt per bestelling slechts één actiecode inwisselen. Een actiecode is nooit inwisselbaar voor contanten.
Zit er een factuur bij mijn bestelling?
Nee, wij voegen geen factuur toe aan de bestelling. Vaak worden de bestellingen als cadeau gegeven; dan is het niet handig om een factuur er bij te stoppen.
Wel een factuur ontvangen?
Wanneer u een account aanmaakt kunt u altijd een factuur opvragen uit onze website.
Geen account maar wel een factuur?
U kunt altijd na afloop een factuur per e-mail ontvangen door ons te mailen met uw ordernummer.